Wizards: Tales of Arcadia
The trolls, aliens and wizards living in Arcadia face off in a battle for control of their magical world.
Douxie, Claire, Steve, and Jim meet King Arthur and his sister, Morgana, in Camelot, where being a troll is punishable by death.
With the future at stake, Douxie and Claire cling to the hope that Arthur and Morgana will be able to reconcile; the humans hunt trolls in the woods.
Merlin leads his ragtag crew on a quest to restore Excalibur and save Camelot; Jim tries to convince Blinky they're on the same side.
Morgana takes a new title -- Mother of Monsters -- and vows to usher in an age of reckoning; a battle unfolds in King Arthur's court.
Arthur seeks an alliance with the trolls of Dwoza as Gunmar builds his army; Merlin and Douxie join forces to forge the amulet.