Wrecked
All Is Not Lost
A British ex-special forces agent leads a rescue mission after a commercial flight crashes on an uninhabited island. The survivors of the crash make a discovery that could change everything.
Todd, Owen and Danny come across an ominous suitcase. While the trio investigate the other islanders, Pack, Emma and Florence are confronted with a choice.
Danny tries to help Owen feel more at ease on the island, and Todd makes a power play as he tries to gain some control. Pack takes off on a vision quest.
The remaining contestants stage an election on the island, as Danny and Todd go head-to-head. The survivors also make an important discovery that could have a huge impact on the island.