You Are My Secret
Tu Xiao Ning (Zhang Jia Ning) is a lobby manager at a bank, striving to complete her probationary period. Her parents set her up on a blind date, where she unexpectedly meets her middle school classmate, Ji Yu Heng (Wei Zhe Ming). Later, they run into each other again, and Yu Heng's mother mistakenly assumes they are dating. Motivated by their families' wishes, Xiao Ning and Yu Heng pretend to date and eventually marry. However, Xiao Ning soon discovers that Yu Heng is a manager at the same bank and is now her superior. They must keep their relationship a secret, but will it survive this twist of fate? "You Are My Secret" is a 2024 Chinese romantic drama directed by Jin Xiong Hao, based on the novel "Hiding Marriage at the Office" by Qing An.
During a school interview, Tu Xiaoning meets the arrogant Ji Yuheng, sparking an unexpected connection. She begins to feel the stirrings of first love despite his aloof nature.
Tu Xiaoning falls deeper for Ji Yuheng but hesitates to express her feelings. A cruel prank from classmates exposes her secret, leaving her embarrassed and heartbroken.
After the incident, Tu Xiaoning avoids Ji Yuheng, but fate draws them together again. As they reconnect, her feelings only grow stronger.
Jealousy and misunderstandings strain their fragile bond. Just as Tu Xiaoning musters the courage to confess, unforeseen events pull them apart.
Time passes, and Tu Xiaoning and Ji Yuheng drift further away from each other. Yet deep inside, both still long for the love they couldn't hold on to.