Lamborghini: The Man Behind the Legend
Ferruccio Lamborghini is one of the most well-known names in the history of automobiles. Through his singular genius and passionate drive, Lamborghini accelerated from his humble beginnings as a mechanic to become the icon that changed the world of motorcars forever. From his intense rivalry with Enzo Ferrari to partying with celebrities around the world, Lamborghini only ever had one rule: to live life at 220 miles per hour. Based on the biography written by Lamborghini’s son, this is the true story of the man behind the machine.