The Other Woman
Cameron Diaz leads a knockout cast in this irreverent comedy about love, lust and the laws of karma. New York attorney Carly Whitten (Diaz) is nobody’s fool. So when she accidentally discovers that her too-good-to-be-true boyfriend Mark (Nikolaj Coster-Waldau) is married, she’s less than thrilled. Not only that, she and Mark’s wife Kate (Leslie Mann), learn about yet another mistress (Kate Upton)! Before long, however, the betrayed beauties have become unlikely pals who’ve decided to teach their three-timing man a lesson. The more the trio learns about Mark, the worse he seems, and the more fun they have without him!