S1, E11: Jack goes on the offensive and takes a colleague of Gaines for a wild ride in a limousine to find clues about his wife and daughter's whereabouts. Meanwhile, Rick gets punished for protecting Teri and Kimberly, and Senator Palmer learns about a possible conspiracy within his campaign.