1,000 Pounds to Freedom
Amy and Tammy go to Atlanta to meet Dr. Procter to discuss weight loss surgery; Dr. Procter gives Tammy a hefty weight loss goal before he will approve her for surgery; the dietician has more bad news for Amy.