S1, E13: Gaines' boss finally loses patience with Gaines' ineffective pursuit of Jack, as Jack turns the tables. Meanwhile, Nina and Tony learn the plot to assassinate Senator Palmer goes deeper than they thought and Senator Palmer gets surprising news from Maureen Kingsley.