S1, E4: Jack's suspicion that someone at CTU may be involved in the assassination attempt on David Palmer causes friction with one of his closest supporters. Meanwhile, Kimberly and Janet's struggle for freedom takes a tragic turn and Palmer ignores the advice of his security team to move ahead with a public appearance.