Bless This Mess 459
S2, E1: Mike and Rio host the town's Huskers kickoff party, but no one in Bucksnort believes they can pull it off; Rio loses Portia, the pig that's been selected for the lucky pig race; Beau and Kay frantically try to hide the fact that they've split up.