A Sketchy Area
S10, E3: Phil stumbles into an exciting new career after dropping by Luke’s college; while Claire deals with her dad, Jay, and the merger of Pritchett’s Closets with a tech-savvy, hipper company. Meanwhile, Mitch’s new high-profile case as an assistant district attorney is marred by an unflattering courtroom sketch by the resident artist.