About Face
S1 E2: Brenda investigates the unusual murder of Heather Treman (HELEN TUCKER), a high-profile model and the wife of movie star Dean Treman (BRAD ROWE). Despite having a bad sense of direction, Brenda navigates the streets of Los Angeles to track down leads, all of which, at first glance, seem to point to Dean as the culprit. Meanwhile, Brenda meets with her ex-boyfriend Fritz for a friendly dinner and gets the name of the Priority Murder Squad (PMS) changed to the Priority Homicide Division (PHD), trading in one set of initials for a set considerably more desirable.