Victory or Death All or Nothing
S1, E6: The group of guerrillas, led by Cecilia, Ignacio and Rodrigo, prepares for the attack; Cecilia leads the attack alongside Ignacio; the night before the assassination attempt, Rodrigo makes a decision that affects his relationship with Cecilia.