ARPO's spookachtige Halloweenavontuur
S1 E502: ARPO gaat de strijd aan met Halloween. Een stalkende pompoen, stille Baby tijdens het snoep ophalen, spookachtige schoonmaak, puppy chaos, griezelige wraak, picknick problemen, op hol geslagen buggy en de schrik om een lege batterij. Beleef samen met ARPO een ijzingwekkend en spannend Halloweenavontuur.