Carnivale Babylon
S1, E5: As Brother Justin tries to make sense of a major catastrophe, the carnival rolls into Babylon, a tapped-out silver-mining town with a luckless history--and few visible inhabitants. Samson looks to raise morale by treating the troupe to a night at a local bar in town, while Sofie and her new friend Libby (one of the cooch dancers) take in a film. Finally, a group of restless miners arrive just in time for the evening cooch show--and the latest tragedy to befall Carnivale.