Buffy The Vampire Slayer Bargaining, Pt. 1
S6, E1: As Giles prepares for his return to England, the gang secretly prepares to resurrect Buffy with a magic spell. But a group of demons interrupts Willow before she can finish the spell—causing Buffy to return to life still buried in her closed coffin. Download part 1 now!