Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans Beyond the Red Sky
S1, E5: Kudelia and Tekkadan finally leave Mars behind them and head for Earth. With a ship waiting for them, they attempt to travel by shuttle to a low-orbital station, but are attacked by Coral's Gjallarhorn forces.