Black Helicopters
S6, E13: Jane joins a separatist commune to find out how a U.S. attorney was found dead in Mexico, even though there’s no record of her crossing the border. Meanwhile, Rigsby and Van Pelt convince J.J. LaRoche (recurring guest star PRUITT TAYLOR VINCE) to help them discover who’s stalking former CBI members.