Charlie Meets Letter A/ Charlie Meets Letter B/ Charlie Meets Letter C
S1, E1: Charlie searches for Letter A, who has picked all the apples from the apple tree. / Charlie and Letter B play ball together, but the ball runs off and bounces happily away. / Letter C offers to take Charlie to the alphabet party. While going over a bridge, C's car gets stuck. Will they make it to the party?