Chuck Versus the Family Volkoff
A bad day gets worse when Sarah throws Chuck a surprising relationship curveball as the CIA orders Vivian McArthur Volkoff (recurring guest star Lauren Cohan) assassinated. In order to prove Vivian's innocence, Chuck must put his trust in a dangerous ally: her father, Alexei Volkoff (recurring guest star Timothy Dalton). Meanwhile, Ellie suspects that her mother (recurring guest star Linda Hamilton) is interfering with the search into her father's past.