Superstore Cloud 9 Academy
S4, E10: Amy and Cheyenne attend Cloud 9 Academy to advance their careers; Dina and Garrett get roped into baby-sitting Glenn's daughter while he childproofs his office; Jonah and Mateo become political activists.