The Daily Life of a Middle-Aged Online Shopper in Another World Curry Is Justice!
S1, E2: Kenichi is steadily increasing his sales when Myaley and other beastfolk are lured into him by the smell of spices; Primula, the first daughter of the Mallow Trading Company appears before Kenichi.