Ninja vs. Gokudo Deel 3 De Grote Liefdesbegrafenis #3
S1, E6: Yajima brutally attacks Shinoha with Pistol Disco, but Shinoha narrowly escapes death in a risky gambit. Shinoha's observation about Yajima's regrets fuelling his rampage irritates the Yajima.