Awake Surgery Derrick Bares His Man Boobs
S1, E1: Dr. Meegan Gruber specializes in performing surgery while patients are completely awake; Derrick orders lunch while getting his "man boobs" removed; Genny has a request to get rid of both of her chins; Megan needs surgery to fix her "ballsack arms."