Did Anyone Get the Plate?
S3 E2: Tom Cavalcante and Fabiana Karla resume the game with three comedians in the yellow; Maria Clara Gueiros gets on stage as Iêda Guadalupe, coach for seniors; everyone suffers from an acute condition of being unable to laugh.