Grey's Anatomy Dream a Little Dream of Me, Pt. 2
S5, E2: A freak ice storm brings trauma patients to Seattle Grace; Meredith and Derek discover that "happily ever after" isn't easy; a mysterious military doctor catches Cristina's eye.