World Break: Aria of Curse for a Holy Swordsman Dwell within My Sword, Magic Flame
S1, E2: Moroha and Shizuno are invited to join the renowned Strikers, leaving Satsuki out in the cold. But when a powerful Metaphysical attacks a crowded shopping district, the trio find themselves fighting it all by themselves.