The Divorce Insurance Episode 1
S1, E1: For Ki-jun, divorce seems like the worst disaster of his life; determined to turn it into an insurance product, he forms a team with his recently divorced neighbor as an underwriter and his ex-wife as a quant; the divorce insurance project commences.