Han River Police Episode 2
S1, E2: A ferry runs aground in the middle of the Han River. Despite the captain’s objections, Go Giseok attempts to steer the ferry out, causing it to tilt and nearly capsize. Han Dujin arrives on the scene and evacuates the passengers, but the rescue proves challenging due to the large scale of the incident. Baek Chul brings a barge to assist, but Dujin is reluctant to accept his help because of their troubled past. Later, Dujin’s team discovers Baek Chul’s barge tethered to the stranded ferry and suspects suspicious activity.