Rivals Episode 2
S1, E2: Declan feels the pressure to deliver a new hit show for Tony with producer Cameron, despite their fractious relationship; keen to recruit businessman Freddie Jones, Tony agrees to attend a dinner party, but the guest list holds nasty surprises.