Trackers Episode 2
S1, E2: As Lemmer, Lourens and Flea drive on with their cargo, Lemmer notices a car on their tail; after Inkunzi fails to intercept Osman's blood diamonds, Raj's surveillance leads to a heated meeting between the two men; an American gets carjacked.