Fleabag Episode 2
S1, E2: Haunted by memories of her dead best friend, dumped by her emotionally fragile boyfriend, and now desperately trying to sell her stolen goods, Fleabag attempts to rekindle romantic fires to distract her from the mayhem of her life.