S20 E3: The three motoring enthusiasts head to Spain on a mission to help its struggling economy - but the convertible supercars they take are very expensive and anything but discreet. With Jeremy Clarkson in a McLaren MP4-12C, Richard Hammond driving a Ferrari 458 and James May behind the wheel of an Audi R8 V10, the trio encounter mountain passes, empty towns and an abandoned airport before creating their own street circuit in a deserted Madrid development. Plus, Sherlock and Star Trek Into Darkness star Benedict Cumberbatch sets a lap time in the Reasonably Priced Car.