Woman Episode 4
S1, E4: Bahar tells the story of her dress to her children. Afterward, Nisan asks for an expensive dress from her mother. After Bahar's arrival, the atmosphere at her mother's home is tense, and a mix of emotions fills the air. Because of what happened the other day, Bahar is scared of Arif. Bahar's neighbor, Ceyda, causes tense moments at her home.