Ninja Kamui Episode 5
S1, E5: Mike uses information from Emma to track down Jason, a former AUZA employee. Elsewhere, after having his first attempt to infiltrate AUZA City stopped by Zai, Higan learns of an alternate route from the mysterious benefactor.