Han River Police Episode 6
S1, E6: Han Dujin uses a GPS tracker to pursue Baek Chul, who has arranged to meet Go Giseok and exchange the remaining gold bars for Han Jun's return; Dujin interrupts the meeting and fights off Giseok's henchmen so Baek Chul can safely escape with Jun.