Abominable and the Invisible City Everest Returns
S1, E1: While her mom and Nai Nai prepare for the grand opening of their family's dumpling shop, Yi, along with Jin and Peng, discover that Yi's violin has attracted a magical, bird-like creature, Fenghuang, who needs their help.