Falling Skies Everybody Has Their Reasons
S5, E7: The 2nd Mass arrives at a safe haven — a functional military base run by Weaver's old colleague and flame, Captain Katie Marshall (guest star Melora Hardin). As the two groups make plans for the final assault on the Espheni, the 2nd Mass begins to realize that things aren't exactly as they seem.