First Race!
S1 E6: At Shiki-sensei's suggestion, the club's first attempt to produce results is to participate in the Night Criterium race. Though it's a beginner's race that involves making ten laps around a one-kilometer course inside the Minami Kamakura High School grounds, with other sports clubs competing, it will be a difficult race. Will the girls be able to produce results?