Guilty Crown Flux
S1, E4: Shu learns confusing things about Funeral Parlour's agenda in GHQ custody, and it doesn't help that Gai refuses to answer any questions - or that he breaks into GHQ to rescue not Shu, but a known murderer. Without any straight answers, who can Shu trust?