Gypsy Rose: Life After Lock Up Ghosts of the Past
S1, E4: After their press trip and makeshift honeymoon to NYC, Gypsy and Ryan travel to her family's home in Cut Off, Louisiana to confront memories of her past; once she returns home to Lake Charles, Gypsy learns that her ex, Ken, is eager to reconnect.