The Muppets Going, Going, Gonzo
S1, E9: Following a duet with Miss Piggy, Joseph Gordon-Levitt heads to play poker with Scooter, Pepe and the gang; The Great Gonzo gets ready to perform his dream stunt; Dave Grohl and Animal compete in a drum-off.