Hello Houston
Dr. Blue, Dr. Ross and Dr. Lavigne's veterinary venture begins with all hands on deck as they deal with everything from risky surgeries to diagnosing chameleons; a car accident brings everything to a screeching halt when a doctor gets seriously hurt.