Hero King, Gazel Dwargo
S1, E5: Thanks to Rimuru's skill, Kaijin was able to make and deliver all of the longswords, so they celebrate by going to a bar staffed by elf girls. One of them reads Rimuru's fortune, and sees an image of someone she believes Rimuru is destined to be with.