The Wire Hot Shots
S2, E3: Bunk and Freamon chase their crime scene, a container ship, to Philly, where none of the crew finds it useful to speak English. Lt. Cedric Daniels--disgusted with his exile to the evidence control unit--lets it be known he's going to leave the department. On orders from Barksdale, Bell finds a way to set up the correctional officer, Tilghman, who's been harassing Wee-Bey. McNulty pursues the identity of the Jane Doe found floating in the harbor. A pair of young longshoremen--Frank Sobotka's son Ziggy and his nephew Nick--heist a container of digital cameras and sell them to men working for The Greek. After an ominous visit from his uncle, Avon Barksdale, D'Angelo agrees to stop getting high in prison, a wise move in more ways than one.