I Won't Let You Take Natsumi-chan!
S1 E4: Now that Hiromi and her friends have established a bicycle club, they need to find members and a faculty adviser. Shiki-sensei agrees to be their adviser, but the swimming club begins aggressively recruiting Higa Natsumi from their club. It comes down to a bicycle race for Natsumi.