Leviathan -The Last Defense- I'll Go Deep!
S1, E3: The guardian Yurlungur suddenly appears from out of a swamp. In order to save Yurlungur, who swallowed a foreign object now stuck deep in his throat, Leviatan and her friends enter his body to search for the object. As they wander lost, Leviatan and her friends discover something enormous...