Leviathan -The Last Defense- I'll Make You My Friend!
S1, E1: Planet of water and greenery, Aquafall. A group of meteorites that suddenly fell release evil creatures, spreading risk of extinction to all land-dwelling creatures. Leviatan, girl of the dragon clan, meets a fairy named Syrop during her daily morning magic lesson. In order to save the planet, Syrop invites Leviatan to join the Aquafall Defense, but she lacks motivation...