Leviathan -The Last Defense- I'm Going on Vacation!
S1, E5: Leviatan is unable to forget about her older brother. Meanwhile, bringing Jörmungand with her to carry her luggage, Bahamut goes to vacation on the beach. When Leviatan learns the are heading to the beach, she goes with them to search for clues to finding her brother... Meanwhile, Syrop excitedly calls it an Aquafall Defense strengthening trip by herself!