Code Black In Extremis
S1, E6: Leanne must deal with the difficult decision of whether to save Tom Moreno, the police officer who helped her during her family’s accident, or his shooter, who has more serious injuries. Also, when Malaya’s pregnant ex-girlfriend, Carla Niven, arrives at the hospital with pain in her arm, Malaya is shocked by her MRI results.